IBM DemandTec Promotion Optimization: Category Plans
Kurs
In
Beschreibung
-
Kursart
Kurs
-
Beginn
Oktober
This basic course is for:
Merchandising Executives
Category Managers
Buyers
Advertising Planners
Merchandise Operations Associates
Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten
Standorte und Zeitplan
Lage
Beginn
Beginn
Hinweise zu diesem Kurs
IBM DemandTec Promotion Optimization: Creating Promotions is the prerequisite course to IBM DemandTec Promotion Optimization: Category Plans.
You should:
Have some experience using web browsers, the internet and Microsoft Windows operating systems
Be able to navigate a GUI environment
Have experience working with spreadsheets and reports.
As you work through the concepts and tasks, it is assumed that you are familiar with Microsoft Excel; although this will not be a...
Meinungen
Themen
- IBM
- Promotion
Inhalte
In this course you will learn how to set up Category Plans, add promotions to the plan, predict and duplicate the plan, review predicted results, and discuss the difference between using the Category Plan and the Master Calendar.
Training Paths that reference this course are:
- IBM Omni-Channel Merchandising Promotion Planning & Optimization Course Offerings
Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.
Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.
Zusätzliche Informationen
Please refer to Topics.
IBM DemandTec Promotion Optimization: Category Plans