IBM Maximo for Service Providers 7.5.3

IBM
In München, Zürich (Schweiz) und Wien (Österreich)

Preis auf Anfrage
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Wichtige informationen

Tipologie Kurs
Beginn An 3 Standorten
Beschreibung

This is a basic course for anyone who needs to get started with Maximo for Service Providers. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Veranstaltungsort(e)

Wo und wann

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München
Bayern, Deutschland
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Häufig gestellte Fragen

· Voraussetzungen

You should:

  • Understand the Tivoli Process Automation Engine (TPAE)
  • Have practical experience with Maximo Asset Manager

Recommended course:

  • Tivoli's Process Automation Engine 7.5 Fundamentals (TR711), or equivalent experience.

Was lernen Sie in diesem Kurs?

IBM
Service

Themenkreis

Service providers who manage assets must improve service levels and customer response while improving cash flow and controlling costs. Many companies transfer specific functions to the service provider, improving focus on core business and mission while reducing overhead. This 3-day workshop guides you through IBM Maximo for Service Providers 7.5.3. Students perform hands-on exercises developing service level agreements, create response plans, develop customer agreements, complete work orders and complete service requests. Finally, students bill the customer.

Zusätzliche Informationen

  • Create security groups, customer options, and access list
  • Create service level agreements (SLAs) with escalations
  • Create response plans and create imbedded job plans
  • Create customer agreements, price schedules, and sales orders
  • Initiate and complete SR, workorder, and sales order for SLAs, response plans, and customer agreements
  • Describe and perform billings
  • Design workflow to flag required missing fields and automatically apply SLAs, response plans, and customer agreements


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