IBM Maximo for Service Providers 7.5.3

IBM

Kurs

In München, Zürich (Schweiz) und Wien (Österreich)

Preis auf Anfrage

Beschreibung

  • Kursart

    Kurs

This is a basic course for anyone who needs to get started with Maximo for Service Providers. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Standorte und Zeitplan

Lage

Beginn

München (Bayern)

Beginn

auf Anfrage
Wien (Österreich)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage

Beginn

auf Anfrage
Zürich (Schweiz)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage

Hinweise zu diesem Kurs

You should:

Understand the Tivoli Process Automation Engine (TPAE)
Have practical experience with Maximo Asset Manager

Recommended course:


Tivoli's Process Automation Engine 7.5 Fundamentals (TR711), or equivalent experience.

Fragen & Antworten

Ihre Frage hinzufügen

Unsere Berater und andere Nutzer werden Ihnen antworten können

Wer möchten Sie Ihre Frage beantworten?

Geben Sie Ihre Kontaktdaten ein, um eine Antwort zu erhalten

Es werden nur Ihr Name und Ihre Frage veröffentlicht.

Meinungen

Themen

  • IBM
  • Service

Inhalte

Service providers who manage assets must improve service levels and customer response while improving cash flow and controlling costs. Many companies transfer specific functions to the service provider, improving focus on core business and mission while reducing overhead. This 3-day workshop guides you through IBM Maximo for Service Providers 7.5.3. Students perform hands-on exercises developing service level agreements, create response plans, develop customer agreements, complete work orders and complete service requests. Finally, students bill the customer.

Zusätzliche Informationen

  • Create security groups, customer options, and access list
  • Create service level agreements (SLAs) with escalations
  • Create response plans and create imbedded job plans
  • Create customer agreements, price schedules, and sales orders
  • Initiate and complete SR, workorder, and sales order for SLAs, response plans, and customer agreements
  • Describe and perform billings
  • Design workflow to flag required missing fields and automatically apply SLAs, response plans, and customer agreements

IBM Maximo for Service Providers 7.5.3

Preis auf Anfrage