IBM Omni-Channel Merchandising Product Linking
Kurs
In München
Beschreibung
-
Kursart
Kurs
-
Ort
München
This course is for: Pricing Analysts Pricing Managers Category Managers Pricing Executives or Sponsors Manufacturing Representatives or Managers Associated Professionals Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten
Standorte und Zeitplan
Lage
Beginn
Beginn
Hinweise zu diesem Kurs
Either IBM DemandTec Price Optimization Basics or Promotion Optimization Creating Promotions is the prerequisite course to IBM DemandTec Product Linking. You should: Have some experience using web browsers, the internet and Microsoft Windows operating systems Be able to navigate a GUI environment Have experience working with spreadsheets and reports. As you work through the concepts and tasks, it is assumed that you are familiar with Microsoft Excel; although this will not be...
Meinungen
Themen
- IBM
- Merchandising
Inhalte
The Product Linking course teaches you how to give your new products coefficients for inclusion in DemandTec forecasts in the Price and Promotion Optimization solutions.
Training Paths that reference this course are:
- IBM Omni-Channel Merchandising OpenLink (Platform) Training
Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.
Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.
Zusätzliche Informationen
- Explain what is Linked
- Differentiate between Product Linking vs Product Relationships
- Apply Demand Groups and identify Model categories
- Link a product to a similar product in the same Demand group
- Make Volume or Share adjustments if needed
- Explain common linking examples
- Set up automatic Unlinking
- Demonstrate how to manually unlink products
- Set the Number of weeks to retire Links
- Import Links
IBM Omni-Channel Merchandising Product Linking