IBM Tealeaf 8.8 Advanced Reports and Dashboards

IBM
In München, Frankfurt Am Main, Zürich (Schweiz) und 1 weiterer Standort

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Beschreibung

This intermediate course is specifically designed for business analysts who will use IBM Tealeaf cxView to build Scorecards, Dashboards and Top Mover charts. All IBM Tealeaf administrators and event modelers who will be supporting these efforts should also attend. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

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Veranstaltungsort(e)

Wo und wann

Beginn Lage
auf Anfrage
Frankfurt Am Main
Hessen, Deutschland
auf Anfrage
München
Bayern, Deutschland
auf Anfrage
Wien
Wien, Österreich
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30.November 2016
Zürich
Zürich, Schweiz
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Häufig gestellte Fragen

· Voraussetzungen

It is recommended that the following courses be taken as prerequisites prior to taking this course:

  • IBM Tealeaf Fundamentals 8.8 (9F090)
  • IBM Tealeaf Customer Experience 8.8 Events and Reports (9F100)

Was lernen Sie in diesem Kurs?

IBM

Themenkreis

This course focuses on the tools within IBM Tealeaf cxView that enable you to proactively manage your online channel and understand why customers complete or abandon online processes. By providing real-time awareness to key business performance indicators, automatic visibility when metrics are trending above or below historical averages, and the ability to drill down from these metrics to understand the cause of business process abandonment, IBM Tealeaf cxView exposes the cost of customer experience obstacles to your business.

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Tealeaf - Customer Behavior Analysis Administrator
  • IBM Tealeaf - Customer Behavior Analysis Business Analyst
  • IBM Tealeaf - Customer Behavior Analysis Administrator

Zusätzliche Informationen

  • Create Business Process Scorecards, Key Performance Indicators (KPI) Scorecards, Top Movers charts, and Dashboards
  • Re-evaluate and modify existing Scorecards and Dashboards over time
  • Use best practices for creating and publishing Scorecards and Dashboards
  • Use community-based Report Templates


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