IBM Tealeaf Customer Experience on Cloud Analyst Best Practices
Kurs
In München
Beschreibung
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Kursart
Kurs
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Ort
München
This intermediate course should be attended by all analysts planning to use IBM Tealeaf Customer Experience on Cloud. This will help them determine what metrics are useful to track within IBM Tealeaf Cloud and how to accurately interpret the results. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten
Standorte und Zeitplan
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Beginn
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Hinweise zu diesem Kurs
IBM Tealeaf Customer Experience on Cloud Fundamentals IBM Tealeaf Customer Experience on Cloud Events and Reports NOTE: All participants must understand how IBM Tealeaf Cloud events are built and operate. Therefore completing pre-requisite training is required to ensure that they will be able to successfully complete this course.
Meinungen
Themen
- IBM
Inhalte
IBM® Tealeaf® Customer Experience on Cloud is a software as a service (SaaS)-based analytics solution for web, mobile web and native mobile applications. It helps customers understand and improve the overall user experience by analyzing behavioral problems from large and complex data sets.
This course provides a practical explanation of best practices in using Tealeaf for analyzing and optimizing web-sites, all based on the experience and knowledge derived from real-world scenarios. Those who complete this course will have the knowledge how to plan and execute analysis in IBM Tealeaf on Cloud, as well as how to link them with business results and goals.
Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.
Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.
Zusätzliche Informationen
Participants will learn about best practices in analyzing issues in on-line application impacting the performance of the business. The course will provide the knowledge necessary to plan and execute the project as well as will explain how to quantify business impact of issues and deliver business value out of the analysis.
IBM Tealeaf Customer Experience on Cloud Analyst Best Practices