IBM Unica Campaign Administration 8.5 (SPVC)

IBM
In

Preis auf Anfrage
Möchten Sie den Bildungsanbieter lieber direkt anrufen?
0711/... Mehr ansehen
Vergleichen Sie diesen Kurs mit ähnlichen Kursen
Mehr ansehen

Wichtige informationen

  • Kurs
  • Wann:
    Oktober
Beschreibung

This intermediate course is for marketing administrators who are responsible for management and administration of marketing campaigns. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Wichtige informationen
Veranstaltungsort(e)

Wo und wann

Beginn Lage
Oktober

Häufig gestellte Fragen

· Voraussetzungen

You should complete:

  • Introduction to Unica Campaign 8 or equivalent

Was lernen Sie in diesem Kurs?

IBM

Themenkreis

This course presents a comprehensive view of IBM Unica Campaign's administrative and management tasks, including topics on IBM Unica Campaign architecture, security, configuration, performance, and reports.

This course is one of five classes in the IBM Unica Campaign 8 learning series.To complete your learning, you should also attend the Introduction to IBM Unica Campaign 8, the IBM Unica Campaign 8 Architecture and Installation, the IBM Unica Reports Installation and Administration, and the IBM Unica Campaign Advanced Techniques classes.

If you are enrolling in a Self Paced Virtual Classroom or Web Based Training course, before you enroll, please review the Self-Paced Virtual Classes and Web-Based Training Classes on our Terms and Conditions page, as well as the system requirements, to ensure that your system meets the minimum requirements for this course.

http://www.ibm.com/training/terms

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Unica Campaign Technical User/Developer Training
  • IBM Omni-Channel Campaign Management Administrator Training Path

Zusätzliche Informationen

  • Configure components of the IBM Unica Marketing Platform, including dashboards, the Scheduler, and Target Cell Spreadsheets
  • Manage security for users and objects
  • Use a variety of techniques to monitor and improve the performance of an IBM Unica Campaign installation
  • Configure IBM Unica Campaign for data source access, set up audience levels, and create custom attributes
  • Define and describe the reporting architecture and supporting data structures, and be able to identify points of customization


Vergleichen Sie diesen Kurs mit ähnlichen Kursen
Mehr ansehen