Akendi

Akendi

Beschreibung

Akendi is a product strategy, user experience design and usability research firm. We are passionate about the creation of intentional experiences – whether those involve digital products, physical products, mobile, service or bricks-and-mortar interactions. We work shoulder-to-shoulder to optimize the experiences you deliver.

Our unique Experience Thinking™ Process puts the focus on real users and leverages our collaborative, problem-solving culture to uncover deep insights.

Home to deep UX knowledge, a diverse skillset, and a unique blend of personalities, our multi-disciplinary team bridges the gap between business, design, and technology. With specialists in systems engineering, behavioural sciences, information science, and graphic design, among others, we bring powerful credentials to every project.

Meinungen von Teilnehmern
4,5 ausgezeichnet
40 Meinungen

Meinungen über Akendi (40)

100%
Empfehlung der User
4.5
ausgezeichnet
Anbieterbewertung

User Experience Researcher

F
Former Student
11.04.2018
Das Beste: Actionable information paired with hands on experience.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Researcher

F
Former Student
10.04.2018
Das Beste: Extremely valuable to how we approach projects and data and also how to build future capacity for digital development with information/data findings.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Researcher

F
Former Student
09.04.2018
Das Beste: Solid foundation on user experience research.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Researcher

F
Former Student
08.04.2018
Das Beste: This was by far the best course I have been on in my professional career.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Designer

F
Former Student
07.04.2018
Das Beste: The activities were an excellent way to practice practical application of learnings.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Designer

F
Former Student
06.04.2018
Das Beste: Trainer was very well-informed and content was interesting, but not made relevant or applicable to the organization where we work. A lot of value could have been added by tailoring to the organization, and reducing the sales pitch.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Designer

F
Former Student
05.04.2018
Das Beste: Extremely useful for anyone thinking of going into the UX field.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Specialist

F
Former Student
04.04.2018
Das Beste: Extremely productive and useful in the real world
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Specialist

F
Former Student
03.04.2018
Das Beste: Related principles and theory back to real examples and related experiences. Extremely well done!
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

User Experience Specialist

F
Former Student
02.04.2018
Das Beste: Another member of our team may sign up for some training with yourselves as she was very impressed with what I brought from the course
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Service Design

F
Former Student
01.04.2018
Das Beste: A must for any organization.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: April 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Service Design

F
Former Student
31.03.2018
Das Beste: This course provided a new lens in establishing need for human centric service design. Service blueprint is an awesome document.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Service Design

F
Former Student
30.03.2018
Das Beste: Another add on to help sell ux thinking and why in an organization"
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Usability Testing

F
Former Student
29.03.2018
Das Beste: Pretty informative techniques that has already got my mind rolling on how to make my company's website more usable.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Usability Testing

F
Former Student
28.03.2018
Das Beste: Very useful for my job! Will be paying close attention to user validation going forward.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Usability Testing

F
Former Student
27.03.2018
Das Beste: Great intro to usability testing. I feel like I can definitely start applying this to my work.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Usability Testing

F
Former Student
26.03.2018
Das Beste: Extremely productive and useful in the real world.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Experience Mapping

F
Former Student
25.03.2018
Das Beste: Should allow me to better communicate research findings in a productive way
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Experience Mapping

F
Former Student
24.03.2018
Das Beste: Very insightful. Great for organizations looking to improve or innovate services.
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja

Experience Mapping

F
Former Student
23.03.2018
Das Beste: An excellent intro into methods and how they can be integrated into new project management
Zu verbessern: .
Kurs abgeschlossen: März 2018
Würden Sie diesen Kurs weiterempfehlen?: Ja
Alle ansehen
*Erhaltene Meinungen durch Emagister & iAgora