Kurskatalog

Themeninhalte

Themenart

Methodologie


Alle zeigen

Kurshighlights


  • Bachelor
  • Paris (Frankreich)
  • nach Wahl
  • 3 Jahre
  • Praktika in einem Unternehmen

...The BBA’s teaching is based around three key principles: Innovation The BBA trains tomorrow’s managers. It focuses on the most innovative management techniques... Lerne:: International Marketing, International Focus, Communication Skills... Mehr ansehen

PREMIUM-KURS

8.000 
  • Master
  • Paris (Frankreich)
  • nach Wahl
  • 2 Jahre
  • Praktika in einem Unternehmen

...and foster companies’ expansion into new markets. Follow the link you have on emagister.co.uk and you will find all the information you need about this... Lerne:: Supply Chain, International Trade, Managing a business’ international expansion... Mehr ansehen

PREMIUM-KURS

mehr als 9000 €
  • Master
  • Paris (Frankreich)
  • nach Wahl
  • 2 Jahre
  • Praktika in einem Unternehmen

...suited to a career in the energy industry. The course covers energy management with a focus on sustainability and international interconnectivity... Lerne:: Business Development, Energy Development, Energy transition consultant... Mehr ansehen

PREMIUM-KURS

mehr als 9000 €
  • Master
  • Nice (Frankreich)
  • nach Wahl
  • 2 Jahre

...markets and their economies, importing and exporting techniques, negotiation, and marketing on an international scale. Follow the link you have on emagister.co... Lerne:: International Trade, International Business, Business Development... Mehr ansehen

PREMIUM-KURS

mehr als 9000 €
  • Master
  • Paris (Frankreich)
  • nach Wahl
  • 2 Jahre
  • Praktika in einem Unternehmen

...and webmarketing techniques are taught, allowing students to develop an innovative profile, and invaluable advantage in an industry that is constantly reinventing itself... Lerne:: International Focus, Luxury sector, Supply Chain... Mehr ansehen

PREMIUM-KURS

mehr als 9000 €
  • Master
  • Nice (Frankreich)
  • nach Wahl
  • 2 Jahre
  • Praktika in einem Unternehmen

...studies can choose to study the M.Sc. in 24 months. The M.Sc. in Luxury & Innovation enables students to focus on gaining key competencies specific to the luxury industry... Lerne:: Luxury sector, Strategic Analysis, Development strategy... Mehr ansehen

PREMIUM-KURS

mehr als 9000 €

Meinungen (1)

100%
Empfehlung der User
5.0
ausgezeichnet
Anbieterbewertung

Centrum Meinungen

A
A.
24.09.2017
Das Beste: Ipag is a very international oriented business school speaking of internships, career opportunities, country tracks, with remarkable teachers from the whole world.
Zu verbessern: nothing
Kurs abgeschlossen: September 2017
Würden Sie diesen Bildungsanbieter weiterempfehlen?: Ja
*Erhaltene Meinungen durch Emagister & iAgora

Standort

  • Paris
    184, bd Saint-Germain Karte ansehen
  • Nice
    4, bd Carabacel Karte ansehen

Dozenten

Alexandre Levillain
Alexandre Levillain
Droit

Alice LECLUSE
Alice LECLUSE
International Recruitment & Relations Manager

Dominique Bonet Fernandez
Dominique Bonet Fernandez
Logistique, Commerce international et Systèmes d’information

Duc Khuong Nguyen
Duc Khuong Nguyen
Finance, Audit et Comptabilité

Elisa Conti
Elisa Conti
Directrice du programme BBA

Isabelle Aimé
Isabelle Aimé
Marketing, Vente et Communication

Jaime Garcia
Jaime Garcia
Coordinateur Programmes MBA Bureau des Relations Internationales

Lydie Genin
Lydie Genin
Responsable du Programme Bachelor

Négar Terrany
Négar Terrany
Coordinatrice du programme DBA

Sämtliche Information über IPAG Business School

Beschreibung

IPAG Business School’s Programme Grande École is a State-accredited Master’s degree recognised by the French Higher Education Ministry. It allows students to gain international-oriented competencies in Management and strong professional experiences.

IPAG is listed as the 3rd best French business school in the Shanghai Ranking. The school is a non-profit organisation and has remained independant for over 50 years.

IPAG is anchored in a territory and economy with an international outreach. It produces internationally excellent research to enrich its pedagogy and create new knowledge contributing to both society and business.