IBM Tealeaf cxOverstat 8.8 Usability Analysis and Configuration

IBM
In Stuttgart, Zürich (Schweiz) und Wien (Österreich)

Preis auf Anfrage
Möchten Sie den Bildungsanbieter lieber direkt anrufen?
0711/... Mehr ansehen
Möchten Sie sich zu diesem Kurs beraten lassen?

Wichtige informationen

Tipologie Kurs
Beginn An 3 Standorten
Beschreibung

This course is for:

Customer Experience Program Managers
eBusiness Analysts
Web Analytics Analysts
Production Supports
Tealeaf Event Modelers
Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Wichtige informationen
Veranstaltungsort(e)

Wo und wann

Beginn Lage
auf Anfrage
Stuttgart
Baden-Württemberg, Deutschland
auf Anfrage
Wien
Wien, Österreich
Karte ansehen
auf Anfrage
Zürich
Zürich, Schweiz
Karte ansehen
Beginn auf Anfrage
Lage
Stuttgart
Baden-Württemberg, Deutschland
Beginn auf Anfrage
Lage
Wien
Wien, Österreich
Karte ansehen
Beginn auf Anfrage
Lage
Zürich
Zürich, Schweiz
Karte ansehen

Häufig gestellte Fragen

· Voraussetzungen

You should complete:

  • IBM® Tealeaf® Fundamentals
  • IBM® Tealeaf® Events and Reports

Was lernen Sie in diesem Kurs?

IBM

Please refer to course overview for description information.

Themenkreis

This course describes the uses and benefits of IBM® Tealeaf® cxOverstat, and how to use its overlays and reports to understand the user website experience. It explains how to filter these reports to show how particular segments of visitors behave. It also explains how to create and add Dimensions to power this filtering capability. Finally, it defines when to use Goal-Based Dimensions to filter by outcome-based criteria.

This web-based course can be:

  • Taken as start-to-finish training in sequential order
  • Taken in small training chunks as needed; navigated non-sequentially to enable real-time performance support while learners are doing their job
  • Used as a model for hands-on practice

If you are enrolling in a Self Paced Virtual Classroom or Web Based Training course, before you enroll, please review the Self-Paced Virtual Classes and Web-Based Training Classes on our Terms and Conditions page, as well as the system requirements, to ensure that your system meets the minimum requirements for this course.

http://www.ibm.com/training/terms

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Tealeaf - Customer Behavior Analysis
  • IBM Tealeaf - Customer Behavior Analysis Business Analyst
  • IBM Tealeaf - Customer Behavior Analysis

Erfolge des Zentrums

Zusätzliche Informationen

  • Explain the purpose and benefits of Tealeaf cxOverstat
  • List the overlays available in Tealeaf cxOverstat and explain their uses
  • Analyze user behavior by using Tealeaf cxOverstat overlays
  • Create Usability Report Groups and apply them to Tealeaf cxOverstat Events
  • Create Goal-Based Dimensions


User, die sich für diesen Kurs interessiert haben, interessierten sich auch für...
Mehr ansehen