IBM DemandTec OpenLink: Attributing

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Kurs

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Preis auf Anfrage

Beschreibung

  • Kursart

    Kurs

  • Beginn

    Oktober

This course is designed for Pricing Analysts, Pricing Managers, Category Managers, Pricing Executives or Sponsors, Merchandising Executives, Category Managers, Buyers, and Advertising Planners. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Standorte und Zeitplan

Lage

Beginn

Beginn

OktoberAnmeldung möglich

Hinweise zu diesem Kurs

There is no required prerequisite course work for IBM DemandTec OpenLink: Attributing.
In addition, it is recommended that learners:

have some experience using web browsers, the internet and Microsoft Windows operating systems
are able to navigate a GUI environment
have experience working with spreadsheets and reports

Fragen & Antworten

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Themen

  • IBM

Inhalte

This hands-on course is for those whose job includes responsibility for data preparation in the IBM DemandTec modeling process.

In this course you work within a dedicated training environment to practice the skills required for data preparation and review of the Product Information File (PIF).

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Omni-Channel Merchandising Price Execution and Optimization Offerings
  • IBM Omni-Channel Merchandising OpenLink (Platform) Training

Zusätzliche Informationen

  • Locate orphaned or miscategorized products
  • Create Demand Groups
  • Assign or review of Line Groups and Pre-price
  • Assign or review of Size Family/ Size Class values
  • Assign or review of Brand Family/Brand Class values
  • Assign or review or Other Family/ Other Class values
  • Run and review equivalent units and equivalent errors
  • Create Demand group relationships
  • Prepare a category for modeling
  • Change a product’s category
  • Configure your Product Information File (PIF)
  • Find a product that is 'lost'

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