IBM Omni-Channel Merchandising Price Optimization Update Configuration
Kurs
In München
Beschreibung
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Kursart
Kurs
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Ort
München
This basic course is designed for Pricing Analysts, Pricing Managers, Category Managers, Pricing Executives or Sponsors, Manufacturing Representatives or Managers, and associated professionals. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten
Standorte und Zeitplan
Lage
Beginn
Beginn
Hinweise zu diesem Kurs
There is no required prerequisite course work for IBM DemandTec Price Optimization Update Configuration. In addition, it is recommended that learners: have some experience using web browsers, the internet and Microsoft Windows operating systems are able to navigate a GUI environment have experience working with spreadsheets and reports
Meinungen
Themen
- IBM
- Merchandising
Inhalte
This course is for those whose job includes responsibility for price analytics using the IBM DemandTec Price Optimization solution.
In this hands-on course you work within a dedicated training environment to practice the skills required to implement the configuration options that support the Price Update process of the Price Optimization solution.
Training Paths that reference this course are:
- IBM Omni-Channel Merchandising Price Execution and Optimization Offerings
Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.
Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.
Zusätzliche Informationen
- Demonstrate the location of the various configurations
- Send new data into Data Maintenance or New Data Approval
- Use the correct cost and price during the Price Update process
- Apply Min, Max or Mode Triggers
- Maximize margin by adjusting pass through for cost increases and decreases
- Support your Pennies or Percentage strategy
- Structure importance of new cost or competitive data
- Apply the Task Scheduler
IBM Omni-Channel Merchandising Price Optimization Update Configuration