IBM Tealeaf CX Mobile 9.0.1 Analyze Customer Mobile Experience

IBM

Kurs

In München

Preis auf Anfrage

Beschreibung

  • Kursart

    Kurs

  • Ort

    München

This intermediate course should be attended by all Tealeaf analysts and administrators. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Standorte und Zeitplan

Lage

Beginn

München (Bayern)

Beginn

auf Anfrage

Hinweise zu diesem Kurs

It is recommended that you attend: IBM Tealeaf Customer Experience Fundamentals IBM Tealeaf Events and Reports

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Themen

  • IBM

Inhalte

IBM® Tealeaf® CX Mobile 9.0.1 extends Tealeaf analysis and insight to mobile applications to help organizations deliver an optimal digital experience.

In this course, you will learn how to

  • Find and replay mobile sessions
  • Use pre-built and custom reports to analyze mobile user interactions
  • Explain how Tealeaf captures the mobile user experience
  • Build step-based Events to drive custom reports and searches

Delivery Requirements: No training image is provided for this course. This course must be delivered using the participants' own Tealeaf system.

If you are enrolling in a Self Paced Virtual Classroom or Web Based Training course, before you enroll, please review the Self-Paced Virtual Classes and Web-Based Training Classes on our Terms and Conditions page, as well as the system requirements, to ensure that your system meets the minimum requirements for this course. http://www.ibm.com/training/terms

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Tealeaf 9.x - Customer Behavior Analysis Business Analyst

Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.


Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.


Zusätzliche Informationen

  • Describe how IBM® Tealeaf® CX Mobile captures the mobile experience
  • Find and replay mobile sessions
  • Use reports to understand user struggle
  • Identify indicators of user struggle
  • Build Events to identify and report on the mobile experience

IBM Tealeaf CX Mobile 9.0.1 Analyze Customer Mobile Experience

Preis auf Anfrage