IBM Unica Campaign Administration 8.6
Kurs
In Hamburg und Eschborn
Beschreibung
-
Kursart
Kurs
-
Ort
This intermediate course is for Marketing administrators who are responsible for management and administration of marketing campaigns. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhaltenDas Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten
Standorte und Zeitplan
Lage
Beginn
Beginn
Beginn
Beginn
Hinweise zu diesem Kurs
You should have attended Introduction to Unica Campaign 8 or equivalent.
Meinungen
Themen
- IBM
Inhalte
This course presents a comprehensive view of IBM Unica Campaign's administrative and management tasks, including topics on IBM Unica Campaign architecture, security, configuration, performance, and reports.
This course is one of five classes in the IBM Unica Campaign 8 learning series. To complete your learning, you should also attend the Introduction to IBM Unica Campaign 8, the IBM Unica Campaign 8 Architecture and Installation, the IBM Unica Reports Installation and Administration, and the IBM Unica Campaign Advanced Techniques classes.
Training Paths that reference this course are:
- IBM Unica Campaign Technical User/Developer Training
- IBM Omni-Channel Campaign Management Administrator Training Path
Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.
Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.
Zusätzliche Informationen
- Configure components of the IBM Unica Marketing Platform, including dashboards, the Scheduler, and Target Cell Spreadsheets
- Manage security for users and objects
- Use a variety of techniques to monitor and improve the performance of an IBM Unica Campaign installation
- Configure IBM Unica Campaign for data source access, set up audience levels, and create custom attributes
- Define and describe the reporting architecture and supporting data structures, and be able to identify points of customization
For Unica Partners:
This course is part 2 of 5 in the Unica learning series.
Partners should attend all five parts.
- Part 1: Introduction to IBM Unica Campaign 8
- Part 2: IBM Unica Campaign 8 Administration
- Part 3: IBM Unica Campaign 8 Architecture and Installation
- Part 4: IBM Unica Reports Installation and Administration
- Part 5: IBM Unica Campaign Advanced Techniques
IBM Unica Campaign Administration 8.6