IBM Unica Campaign 8.6 Administration

IBM
In Wien (Österreich), Stuttgart, Frankfurt Am Main und 1 weiterer Standort

Preis auf Anfrage
Möchten Sie den Bildungsanbieter lieber direkt anrufen?
0711/... Mehr ansehen
Vergleichen Sie diesen Kurs mit ähnlichen Kursen
Mehr ansehen

Wichtige informationen

Beschreibung

This intermediate course is for Marketing administrators who are responsible for management and administration of marketing campaigns. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Wichtige informationen
Veranstaltungsort(e)

Wo und wann

Beginn Lage
auf Anfrage
Frankfurt Am Main
Hessen, Deutschland
auf Anfrage
Stuttgart
Baden-Württemberg, Deutschland
07.Dezember 2016
Wien
Wien, Österreich
Plan ansehen
auf Anfrage
auf Anfrage
Zürich
Zürich, Schweiz
Plan ansehen

Häufig gestellte Fragen

· Voraussetzungen

You should have attended Introduction to Unica Campaign 8 or equivalent.

Was lernen Sie in diesem Kurs?

IBM

Themenkreis

This course presents a comprehensive view of IBM Unica Campaign's administrative and management tasks, including topics on IBM Unica Campaign architecture, security, configuration, performance, and reports.

This course is one of five classes in the IBM Unica Campaign 8 learning series. To complete your learning, you should also attend the Introduction to IBM Unica Campaign 8, the IBM Unica Campaign 8 Architecture and Installation, the IBM Unica Reports Installation and Administration, and the IBM Unica Campaign Advanced Techniques classes.

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Unica Campaign Technical User/Developer Training
  • IBM Omni-Channel Campaign Management Administrator Training Path

Zusätzliche Informationen

  • Configure components of the IBM Unica Marketing Platform, including dashboards, the Scheduler, and Target Cell Spreadsheets
  • Manage security for users and objects
  • Use a variety of techniques to monitor and improve the performance of an IBM Unica Campaign installation
  • Configure IBM Unica Campaign for data source access, set up audience levels, and create custom attributes
  • Define and describe the reporting architecture and supporting data structures, and be able to identify points of customization

For Unica Partners:

This course is part 2 of 5 in the Unica learning series.

Partners should attend all five parts.

  • Part 1: Introduction to IBM Unica Campaign 8
  • Part 2: IBM Unica Campaign 8 Administration
  • Part 3: IBM Unica Campaign 8 Architecture and Installation
  • Part 4: IBM Unica Reports Installation and Administration
  • Part 5: IBM Unica Campaign Advanced Techniques


Vergleichen Sie diesen Kurs mit ähnlichen Kursen
Mehr ansehen