IBM Omni-Channel Merchandising Price Optimization Rules Pricing

IBM

Kurs

In München

Preis auf Anfrage

Beschreibung

  • Kursart

    Kurs

  • Ort

    München

This basic course is for Pricing Analysts, Pricing Managers, Category Managers, Pricing Executives or Sponsors, Manufacturing representatives or managers, and associated professionals. Das Zentrum IBM präsentiert das folgende Programm, mit dem Sie Ihre Kompetenzen stärken sowie Ihre gesteckte Ziele erreichen können. In dem Kurs zu dieser Schulung gibt es verschiedene Module zur Auswahl und Sie können mehr über die angebotenen Thematiken erfahren. Einfach anmelden und Zugang zu den folgenden Themen erhalten

Standorte und Zeitplan

Lage

Beginn

München (Bayern)

Beginn

auf Anfrage

Hinweise zu diesem Kurs

You should: Have some experience using web browsers, the internet and Microsoft Windows operating systems Be able to navigate a GUI environment Have experience working with spreadsheets and reports. As you work through the concepts and tasks, it is assumed that you are familiar with Microsoft Excel; although this will not be a blocking issue to learning.

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Meinungen

Themen

  • IBM
  • Pricing
  • Merchandising

Inhalte

This hands-on course teaches you to use rules, prepare what-if scenarios and analyze results in the Price Management solution.

Training Paths that reference this course are:

  • IBM Omni-Channel Merchandising Price Execution and Optimization Offerings

Über 92% der Teilnehmer/innen erreichen ihr Lehrgangsziel in der vorgegebenen Zeit. Hochqualifizierte Dozenten vermitteln den aktuellen Stand des Wissens in zahlreichen Themenfeldern.


Die Qualität unserer Weiterbildungen ist durch zusätzliche Zertifizierungen wie SAP, Microsoft und LCCI belegt. Unsere Teilnehmer/innen erhalten zu Beginn der Fortbildung ein Welcome-Package.


Zusätzliche Informationen

  • Describe the benefits of Rules Pricing
  • Review data for anomalies before running scenarios
  • Assign Pre-pricing and Price-locking to products that should not change during rules pricing or optimization
  • Explain and change Product Status based on what products should be included in the pricing action
  • Create data to support Price Optimization rules such as, but not limited to, Size Families/Classes, Brand Families/Classes, and Other Families/Classes
  • Create Product and Store Groups for rules and CPIs
  • Create and calculate weighted and non-weighted CPIs
  • Import and Export data into and from the Price solution
  • Use rules to support category strategies
  • Create scenarios and add rules strategically
  • Run ''what-if'' scenarios to compare the projected financial implications of various pricing strategies
  • Review summary-level optimized prices using Scenario Summary and Compare Scenario features
  • Review Scenario Results reports and Compare Scenario Details functionality
  • Use the PRA and Product Analyzer to answer price chan

IBM Omni-Channel Merchandising Price Optimization Rules Pricing

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