Reception Academy

Reception Academy

Beschreibung

Reception Academy's students are trained in accordance with 5 star brand standards of international hotels. Through tailored courses we prepare these skilled candidates to successfully embark upon Hospitality careers. In partnership with over 800 Hotels we maintain a 95% employment success rate for our graduates. As an accredited institution of the BAC we can also offer visa application assistance for Non-EU students, subject to UK visa eligibility requirements.

Den Bildungsanbieter kontaktieren
20795... Mehr ansehen

Kurshighlights

  • Kurs
  • Online
  • nach Wahl

...Choose your payment option - Enter your details (including payment details) - You will receive an email confirmation of booking - Please complete the registration... Lerne:: Communication Skills... Mehr ansehen


11 
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • nach Wahl
  • 1 Tag

...how to transfer phone calls, handle difficult customers and end a conversation. It is an online course which teaches you telephone handling in just... Lerne:: Customer Service, English Language, Difficult People... Mehr ansehen


23 
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • nach Wahl
  • 1 Tag

...Topics covered in the Message Handling Online Course: • How to take a message professionally • Using message templates • Transferring messages into a hotel... Lerne:: English Language, Telephone answering, Telephone management... Mehr ansehen


20 
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • nach Wahl

...to listen to conversations and instructions as many times as you find necessary. The online course also allows you to print material directly from the learning system... Lerne:: Skills and Training, Negotiation skills, Englisch Intensiv... Mehr ansehen


28 
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • Anfänger
  • nach Wahl

...offer solutions in a highly professional manner. Being able to anticipate your guests’ needs will help you greatly in developing your skills and stand... Lerne:: Customer Service, Guest Expectations... Mehr ansehen


22 
zzgl. MwSt.
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • Anfänger
  • nach Wahl

...or uplifting manner. Use certain lines and words sensibly and create a tone of voice that is unmistakably in line with 5 star standards. All online courses... Lerne:: Communication Training, English Language, Hospitality Communication... Mehr ansehen


27 
zzgl. MwSt.
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • Anfänger
  • nach Wahl

...All online courses are available instantly once purchased. Topics covered: ✅ How to behave when interacting with other professionals ✅ Research & Preparation... Lerne:: Reception Skills, Communication Skills, Customer Service... Mehr ansehen


18 
zzgl. MwSt.
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Online
  • Anfänger
  • nach Wahl

...Learn to use "Buzz Words" sensibly and create a tone of voice that is unmistakably in line with 5 star standards. In this module we cover... Lerne:: Skills and Training, English Language... Mehr ansehen


10 
zzgl. MwSt.
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Hamburg
  • nach Wahl

...Dieser Kurs wird in Englisch unterrichtet. Es wird aber sowohl ein englisch- als auch ein deutschsprachiger Lehrer ständig anwesend sein. Im Preis inbegriffen... Lerne:: Reception Skills, Language Skills, English Conversation... Mehr ansehen


501-1000 €
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • Hamburg
  • nach Wahl

...Stationery Certification Professional CV and Profile Picture This course will be taught over 4 consecutive weekends (Saturday & Sunday) starting every... Lerne:: Social Skills, English Language, Communication Skills... Mehr ansehen


501-1000 €
Zum Vergleich auswählen

Kommende Veranstaltungen

  • Kurs
  • City Of London (Grossbritannien)
  • Anfänger
  • 04.Feb 2019
  • 80.0h - 20 Tage

...to use Opera Property Management System V5 the software used in most hotels in the UK – check-in and check-out, hotel accounts, etc. Apart from that... Lerne:: Communication Skills, Hotel terminology, Booking procedures... Mehr ansehen


817 
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • City Of London (Grossbritannien)
  • Mittelstufe
  • 20.Feb 2019
  • 8.0h - 1 Tag

...nationality or age is welcome to join the course. Guest Service Excellence Course for employers Having skilled staff that are able to offer exceptional... Lerne:: Office IT, Conflict Resolution, Skills and Training... Mehr ansehen


169 
Zum Vergleich auswählen
  • Kurs
  • City Of London (Grossbritannien)
  • Anfänger
  • 04.Feb 2019
  • 40.0h - 2 Wochen

...service and building rapport Confident body language, professional tone and language Personal presentation, dress code and corporate etiquette Greeting... Lerne:: Telephone Skills, Corporate Receptionist... Mehr ansehen


908 
Zum Vergleich auswählen

Dozenten

TBC TBC
TBC TBC
TBC