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Anbieter Institute for Competitive Intelligence GmbH
- Seminar
- Bad Nauheim
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...Unter Finanzanalyse bzw. Bilanzanalyse versteht man die Interpretation der Finanzberichte (GuV, Bilanz, Cashflow, Mittelherkunft, Mittelverwendung)...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...zertifizierten CI-Professional zu bieten. Eine kompromisslose Ausbildungsqualität und intensiver Praxisbezug sind unsere Grundsätze. Je nach Interesse...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Anfänger
- 1 Tag
...Teilnahme-Zertifikat - Upgrade zum Certificate in Competitive Strategy oder Certificate of Proficiency in Competitive Intelligence (CPCI") möglich...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...Gerichtet an: CI-Strategen; Mitarbeiter aus der Unternehmensentwicklung, dem mittleren Management und der strategischen Marktforschung, Geschäftsführer...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Anfänger
- 2 Tage
...kontinuierlichen Wissensaufbau sowie im „richtigen Timing“. Workshop Schwerpunkte: Der Nutzen von „Dynamischen Wettbewerbsstrategien" Analyse des eigenen...
- Seminar
- Bad Nauheimund1 weiterer Standort
- Paris
- Anfänger
- 1 Tag
...einzelne Module nach Ihrem persönlichen Bedarf. Für Unternehmen erstellen wir individuelle In-house-Trainings... Lerne:: Planung des Competitive-Intelligence-Zyklus, Durchführung des Competitive-Intelligence-Zyklus...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Anfänger
- 1 Tag
...Je nach Interesse wählen Sie die Zertifikatsausbildung oder einzelne Module nach Ihrem persönlichen Bedarf. Für Unternehmen erstellen wir individuelle In-house-Trainings...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Anfänger
- 1 Tag
...The participants will carry out a complete competitor analysis on the basis of a case study. Highlights: Definition of a peer group Perspectives of... Lerne:: Evaluate Strategy, Reaction Profiles, Analyze Competitors from Six Perspectives...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Anfänger
- 1 Tag
...the following goals are tracked with BWG. Highlights : Introduction Business Intelligence Building of models Management flight simulator Business war gaming... Lerne:: Sensitization to Weak Signals, Development of Realistic Future Scenarios, Explorative Strategy Development...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...This workshop comprises of a comprehensive demonstration of significant aspects of strategic market analysis. The methodical fundamentals are communicated... Lerne:: Proven Methods, Methodical Fundamentals, Strategic Market Analysis...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Anfänger
- 2 Tage
...A business strategy has to ensure that the full current market potential is tapped and that new products and services are generated at an early stage... Lerne:: Implementation of Dynamic Strategies, Development of Dynamic Strategies...
- Seminar
- Londonundan 2 weiteren Standorten
- Bangalore, Chicago
- Anfänger
- 1 Tag
...Targeted at: Beginners in the field of competitive intelligence, market researchers, information managers, industry and business analysts. Competitive... Lerne:: Competitive Intelligence Cyclce, Competitive Intelligence techniques...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 1 Tag
...protection for innovative ideas, for the enforcement of intellectual property rights and for the economic exploitation of such rights. Highlights... Lerne:: Assessments of Intellectual Property Rights...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 1 Tag
...a platform for testing and launching new trends and an influential component in the competitive arena. Digital communication is important. Because it is available... Lerne:: Innovative Analysis Methods, Current Developments in Digital Communication, FOCUS Analysis Formats...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 2 Tage
...et obtenir des avantages concurrentiels mesurables. L’Intelligence Economique, en s’appuyant sur une procédure d’analyse systématique, apporte cette faculté...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 2 Tage
...Who should attend: Beginner in the field of competitive intelligence, market researchers, information managers, industry and business managers Analyse...
- Seminar
- Prague (Tschechische Republik)
- Anfänger
- 1 Tag
...on a subject and then effecting changes in behavior. Workshop focal points: Basics Communication Models and Strategies Information warfare tactics Game plan...
- Seminar
- Prague (Tschechische Republik)
- Anfänger
- 1 Tag
...Workshop foci: Identification of threats Social engineering IT- and TelCo security Safe communication The Internet: a threat? Das Institut für Competitive...
- Seminar
- Prague (Tschechische Republik)
- Anfänger
- 1 Tag
...With such a centre, a company can improve its competitiveness in a sustainable way by timely reaction to market and competitive developments and by avoiding costly wrong decisions... Lerne:: Implementation of CI Centers, Concept for a CI Center...