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Anbieter Institute for Competitive Intelligence GmbH
- Seminar
- Bad Nauheim
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...Unter Finanzanalyse bzw. Bilanzanalyse versteht man die Interpretation der Finanzberichte (GuV, Bilanz, Cashflow, Mittelherkunft, Mittelverwendung)...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...Personalauswahl Das Institut für Competitive Intelligence wurde gegründet, um im Berufsleben stehenden Praktikern ein flexibles Ausbildungsprogramm zum...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Anfänger
- 1 Tag
...von Wettbewerber-Strategien Fallstudie Teilnahme-Zertifikat - Upgrade zum Certificate in Competitive Strategy oder Certificate of Proficiency in Competitive Intelligence (CPCITM)...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...Geschäftsführer, Strategieberater und Unternehmer. Explorative Strategieentwicklung: Die unmittelbaren Ziele von Business War Gaming sind: Mögliche Veränderungen...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Anfänger
- 2 Tage
...Analyse des eigenen Unternehmens und seines Umfeldes Intelligence - die Voraussetzung für die Unternehmensstrategie Methoden zur Entwicklung dynamischer...
- Seminar
- Bad Nauheimund1 weiterer Standort
- Paris
- Anfänger
- 1 Tag
...Intelligence wurde gegründet, um im Berufsleben stehenden Praktikern ein flexibles Ausbildungsprogramm zum zertifizierten CI-Professional zu bieten... Lerne:: Planung des Competitive-Intelligence-Zyklus, Durchführung des Competitive-Intelligence-Zyklus...
- Seminar
- Bad Nauheim
- Anfänger
- 1 Tag
...ist es, für das eigene Unternehmen Wettbewerbsvorteile auf den Gebieten Marketing, Produktdesign, Forschung und Entwicklung durch technologischen Vorsprung zu realisieren...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Anfänger
- 1 Tag
...Once competitors’ strategies are known, a company can develop its strategy accordingly to achieve long-term competitive advantage. This therefore enables... Lerne:: Reaction Profiles, Analyze Competitors from Six Perspectives, Evaluate Strategy...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Anfänger
- 1 Tag
...Through BWG, the focus can be changed from an internal to an external perception that has the market and the competitors in view. In addition... Lerne:: Explorative Strategy Development, Development of Realistic Future Scenarios, Sensitization to Weak Signals...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Fortgeschritten
- 1 Tag
...potentials, life cycles, segmentation Often, the CI analyst is called on to judge the market potential of new products. For this, market segments... Lerne:: Proven Methods, Strategic Market Analysis, Methodical Fundamentals...
- Seminar
- London (Grossbritannien)
- Anfänger
- 2 Tage
...The art of successful strategy development lies within a continuous build-up of knowledge and the right timing, speed and sequence, when implementing this strategy... Lerne:: Development of Dynamic Strategies, Implementation of Dynamic Strategies...
- Seminar
- Londonundan 2 weiteren Standorten
- Bangalore, Chicago
- Anfänger
- 1 Tag
...With the training from this course, typical process mistakes are less likely, because participants gain practical aptitude in applying CI methods and techniques... Lerne:: Competitive Intelligence techniques, Competitive Intelligence Cyclce...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 1 Tag
...protection for innovative ideas, for the enforcement of intellectual property rights and for the economic exploitation of such rights. Highlights... Lerne:: Assessments of Intellectual Property Rights...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 1 Tag
...communication makes a significant contribution towards the generation of market and competitor knowledge. The advantage of the Internet, the quick... Lerne:: FOCUS Analysis Formats, Innovative Analysis Methods, Current Developments in Digital Communication...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 2 Tage
...L’analyse de la concurrence est essentielle pour réussir le développement de stratégies d’entreprise, mettre en place des plans stratégiques d’anticipation...
- Seminar
- Paris (Frankreich)
- Anfänger
- 2 Tage
...Who should attend: Beginner in the field of competitive intelligence, market researchers, information managers, industry and business managers Analyse...
- Seminar
- Prague (Tschechische Republik)
- Anfänger
- 1 Tag
..."strategy development and information warfare" Das Institut für Competitive Intelligence wurde gegründet, um im Berufsleben stehenden Praktikern ein flexibles...
- Seminar
- Prague (Tschechische Republik)
- Anfänger
- 1 Tag
...einzelne Module nach Ihrem persönlichen Bedarf. Für Unternehmen erstellen wir individuelle In-house-Trainings...
- Seminar
- Prague (Tschechische Republik)
- Anfänger
- 1 Tag
...Who should attend: Competitive Intelligence Managers, Security and Counter Intelligence Professionals, Heads of Business Units Tasks, Organization... Lerne:: Implementation of CI Centers, Concept for a CI Center...