ICI-25 Social Media Monitoring

Institute for Competitive Intelligence GmbH
In Paris (Frankreich)

690 
zzgl. MwSt.
Möchten Sie den Bildungsanbieter lieber direkt anrufen?
+4960... Mehr ansehen
Vergleichen Sie diesen Kurs mit ähnlichen Kursen
Mehr ansehen

Wichtige informationen

  • Praktisches Seminar
  • Anfänger
  • Paris (Frankreich)
  • 8 Lehrstunden
  • Dauer:
    1 Tag
Beschreibung


Targeted at: Competitive Intelligence Professionals, Marketing Managers, Business Insight Managers, Business Development Managagers.

Wichtige informationen
Veranstaltungsort(e)

Wo und wann

Beginn Lage
auf Anfrage
Paris
3 Rue de la Banque, 75002, (75) Paris, Frankreich
Plan ansehen

Was lernen Sie in diesem Kurs?

Innovative Analysis Methods
Current Developments in Digital Communication
SONAR
MONITOR
FOCUS Analysis Formats

Dozenten

Prof. Dr. Martin Grothe
Prof. Dr. Martin Grothe
Business Intelligence und Wissensmanagement

Prof. Dr. Martin Grothe unterstützt seit mehreren Jahren zumeist große Unternehmen mit klaren Konzepten bei der Potenzialnutzung von Business Intelligence und Wissensmanagement. Neben der Aufgabe als Geschäftsführer der Complexium GmbH, Berlin, vertritt Prof. Grothe als Gastprofessor am Institute of Electronic Business, einem An-Institut der Universität der Künste Berlin, insbesondere den Bereich virtuelle Gemeinschaften. In zahlreichen Publikationen zu diesen Themenfeldern wird die Brücke zwischen wissenschaftlicher Klarheit und praxisorientiertem Nutzen geschlagen.

Themenkreis

The analysis of digital communication makes a significant contribution towards the generation of market and competitor knowledge. The advantage of the Internet, the quick, seismographic recording of impulses and opinions, can be directly capitalized upon.
The Internet has since become a marketplace for opinions, a platform for testing and launching new trends and an influential component in the competitive arena. Digital communication is important. Because it is available, because it is growing and because it influences target groups such as consumers, patients, voters, decision makers, journalists and activists etc.

Highlights:

  • Basics
  • Areas of analysis
  • Application scenarios and examples
  • Recommended courses of action

Zusätzliche Informationen

Prices: $ 850 (excl. VAT); INR 22000 (excl. VAT); GBP 595 (excl. VAT);
Max. number of participants: 15

Vergleichen Sie diesen Kurs mit ähnlichen Kursen
Mehr ansehen