ICI-25 Social Media Monitoring

Seminar

In Paris (Frankreich)

690 € zzgl. MwSt.

Beschreibung

  • Kursart

    Praktisches Seminar

  • Niveau

    Anfänger

  • Ort

    Paris (Frankreich)

  • Unterrichtsstunden

    8h

  • Dauer

    1 Tag

Targeted at: Competitive Intelligence Professionals, Marketing Managers, Business Insight Managers, Business Development Managagers.

Standorte und Zeitplan

Lage

Beginn

Paris (Frankreich)
Karte ansehen
3 Rue de la Banque, 75002

Beginn

auf Anfrage

Fragen & Antworten

Ihre Frage hinzufügen

Unsere Berater und andere Nutzer werden Ihnen antworten können

Wer möchten Sie Ihre Frage beantworten?

Geben Sie Ihre Kontaktdaten ein, um eine Antwort zu erhalten

Es werden nur Ihr Name und Ihre Frage veröffentlicht.

Meinungen

Themen

  • Innovative Analysis Methods
  • Current Developments in Digital Communication
  • SONAR
  • MONITOR
  • FOCUS Analysis Formats

Dozenten

Prof. Dr. Martin Grothe

Prof. Dr. Martin Grothe

Business Intelligence und Wissensmanagement

Prof. Dr. Martin Grothe unterstützt seit mehreren Jahren zumeist große Unternehmen mit klaren Konzepten bei der Potenzialnutzung von Business Intelligence und Wissensmanagement. Neben der Aufgabe als Geschäftsführer der Complexium GmbH, Berlin, vertritt Prof. Grothe als Gastprofessor am Institute of Electronic Business, einem An-Institut der Universität der Künste Berlin, insbesondere den Bereich virtuelle Gemeinschaften. In zahlreichen Publikationen zu diesen Themenfeldern wird die Brücke zwischen wissenschaftlicher Klarheit und praxisorientiertem Nutzen geschlagen.

Inhalte

The analysis of digital communication makes a significant contribution towards the generation of market and competitor knowledge. The advantage of the Internet, the quick, seismographic recording of impulses and opinions, can be directly capitalized upon.
The Internet has since become a marketplace for opinions, a platform for testing and launching new trends and an influential component in the competitive arena. Digital communication is important. Because it is available, because it is growing and because it influences target groups such as consumers, patients, voters, decision makers, journalists and activists etc.

Highlights:

  • Basics
  • Areas of analysis
  • Application scenarios and examples
  • Recommended courses of action

Zusätzliche Informationen

Prices: $ 850 (excl. VAT); INR 22000 (excl. VAT); GBP 595 (excl. VAT);
Max. number of participants: 15

ICI-25 Social Media Monitoring

690 € zzgl. MwSt.