ITIL® Foundation English

Seminar

In Heidelberg, Wien (Österreich), Stuttgart und an 21 weiteren Standorten

Preis auf Anfrage

Beschreibung

  • Dauer

    3 Tage

Experience in the IT area and basic knowledge of IT service management processes would be of advantage.

Standorte und Zeitplan

Lage

Beginn

Basel (Schweiz)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Berlin
Karte ansehen
Friedrich Str., 50, 10117

Beginn

auf Anfrage
Bremen
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Dortmund (Nordrhein-Westfalen, NRW)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Dresden (Sachsen)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Erfurt (Thüringen)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Essen (Nordrhein-Westfalen, NRW)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Feldafing (Bayern)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Frankfurt Am Main (Hessen)
Karte ansehen
Platz Der Einheit , 1, 60327

Beginn

auf Anfrage
Genève (Schweiz)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Graz (Österreich)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Hamburg
Karte ansehen
Fischertwiete, 2, 20095

Beginn

auf Anfrage
Hannover (Niedersachsen)
Karte ansehen
Podbielski Str., 333, 30659

Beginn

auf Anfrage
Heidelberg (Baden-Württemberg)
Karte ansehen
Altrott Str., 31, 69190

Beginn

auf Anfrage
Innsbruck (Österreich)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Karlsruhe (Baden-Württemberg)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Köln (Nordrhein-Westfalen, NRW)
Karte ansehen
Kaiser-Wilhelm-Ring, 27-29, 50672

Beginn

auf Anfrage
Leipzig (Sachsen)
Karte ansehen
Leipzig

Beginn

auf Anfrage
München (Bayern)
Karte ansehen
Am Knie, 8, 81241

Beginn

auf Anfrage
München (Bayern)
Karte ansehen
Am Knie 8, 81241

Beginn

auf Anfrage
Nürnberg (Bayern)
Karte ansehen
Roon Str. 21, 90429

Beginn

auf Anfrage
Salzburg (Österreich)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Stuttgart (Baden-Württemberg)
Karte ansehen
Leitzstraße 45, 70469

Beginn

auf Anfrage
Wien (Österreich)
Karte ansehen
Wienerbergstrasse 11, 1100

Beginn

auf Anfrage
Zürich (Schweiz)
Karte ansehen

Beginn

auf Anfrage
Alle ansehen (25)

Hinweise zu diesem Kurs

This ITIL® Foundation course is intended for:
*+Individuals who require a basic understanding of the ITIL framework and how it may be used to enhance the quality of IT service management within an organization.
*+IT professionals that are working within an organization that has adopted and adapted ITIL who need to be informed about and thereafter contribute to an ongoing service improvement programme.

Fragen & Antworten

Ihre Frage hinzufügen

Unsere Berater und andere Nutzer werden Ihnen antworten können

Wer möchten Sie Ihre Frage beantworten?

Geben Sie Ihre Kontaktdaten ein, um eine Antwort zu erhalten

Es werden nur Ihr Name und Ihre Frage veröffentlicht.

Meinungen

Themen

  • IT
  • Management
  • ITIL
  • Service

Inhalte

The ITIL® Foundation training allows you to:

- Define the term "service" and identify, which additional value "Service Management as a practice" bring to your company - Define functions, processes and roles as well as their responsibilities - Understand the concept of "Service Lifecycle" as well as goals and their business value during the different lifecycle stages - Understand and classify the main terms and concepts of ITIL®


Candidates can expect to gain knowledge and understanding in the following upon successful completion of the education and examination components related to this certification.

- Service Management as a practice (Comprehension) - Service Lifecycle (Comprehension) - Key Principles and Models (Comprehension) - Generic Concepts (Awareness) - Selected Processes (Awareness) - Selected Functions (Awareness) - Selected Roles (Awareness) - ITIL Qualification scheme (Awareness) - Technology and Architecture (Awareness)

ITIL® Foundation English

Preis auf Anfrage